Een paar jaar geleden maakte de kwaliteit van je teksten niet veel uit. Zolang je ze maar volstouwde met relevante zoekwoorden werd je door Google beloond met een plekje op de felbegeerde eerste pagina.
Die tijden zijn gelukkig voorbij. Gelukkig, omdat niemand beter wordt van dat soort teksten. Goede teksten zorgen namelijk voor meer klanten, blijere klanten en een hogere omzet.
Copywriting is dus uitgegroeid tot een vak apart. Een vak dat ik door veel te oefenen goed in de vingers heb. Of het nou gaat om wervende teksten voor je website, applicatie, folder of ander communicatiemiddel: ik heb er waarschijnlijk al ervaring mee
Je krijgt copy die in heldere woorden uitlegt waarom jouw product of dienst zo goed is, en waarom klanten met jou in zee moeten gaan. En natuurlijk zorg ik ervoor dat mijn teksten SEO-proof zijn: zoekmachines smullen van mijn teksten. Zo krijg je niet alleen een mooie plek in de zoekresultaten, maar ook meer klanten. En dat is uiteindelijk wat je wilt, toch?
Oja, ik bewaar het mooiste nog even voor het laatst: copywriting doe ik met veel plezier, en dat merk je. Niet alleen als ik met je om tafel zit om te bedenken wat er moet gebeuren, maar ook in m’n teksten.
Je kunt eigenlijk beter vragen wat ik niet schrijf. Ik kan me namelijk goed inleven in je klant en je product, dus ik ben nergens bang voor. Om je alvast een idee te geven, hiervoor kun je me sowieso inschakelen:
Ook voor offline teksten in bijvoorbeeld brochures, folders en flyers ben ik je man.
Laat me weten wat voor teksten je nodig hebt, dan krijg je een offerte op maat.